Odd Mollyn verkkokauppamyymälässä käytetään evästeitä sivuston parantamiseksi. Analyyttiset evästeet on jo otettu käyttöön. Lue lisää evästeistä ja niiden hallinnasta yksityisyydensuojasta ja tietoturvasta.

TIME LEFT TO GET YOUR ODD DEAL OF THE DAY!
päivää,
tuntia,
minuuttia,
sekuntia

UKK

Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Yleistä

Kuinka tuotteita haetaan?

Sivuston yläreunassa olevan valikon kautta saat näkyviin kaikki käytettävissä olevat kategoriat. Jos tiedät tuotteen nimen tai tuotenumeron, voit hakea sitä suoraan sivun oikeassa yläkulmassa olevan hakutoiminnon avulla.

Jos tiettyä tuotetta ei löydä verkkokaupasta, voiko sen löytää jostain muualta?

Paras tapa löytää verkkokaupasta puuttuva tuote on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit soittaa meille numeroon +46852228552tai lähettää sähköpostia osoitteeseen support@oddmolly.com. Voimme auttaa sinua löytämään läheltäsi liikkeen, josta löytyy etsimäsi tuote. Jos tuote on loppuunmyyty, teemme parhaamme löytääksemme sinulle saman tyylisen tuotteen.

Missä kokotaulukko on?

Tarjoamme kokoja välillä 0–4, jossa 0 = XS ja 4 = XL. Lue lisää Koko-oppaastamme.

Minkä kokoista vaatetta kuvien malli käyttää?

Mallimme ovat 175 cm pitkiä ja käyttävät aina kokoa 1, kun vaatteesta on saatavana koot 0–4 ja muissa tapauksissa yhden koon vaatetta tai kokoa 1/2.

Sisältyykö tyynynpäällisen tilaukseen tyyny?

Ei sisälly.

Pitääkö bikineihin ostaa sekä ala- että yläosa?

Bikinien ala- ja yläosat myydään erikseen. Voit yhdistellä värejä ja kokoja mielesi mukaan. Eikö olekin mahtavaa?

Kuinka huolehdin kumisaappaistani?

Odd Mollyn kumisaappaat on tehty luonnonkumista, joten helpoin tapa huolehtia niistä on huuhdella ne kädenlämpimässä vedessä. Käytä pehmeää tyynyä ja tavallista saippuaa ja kuivaa saappaat pehmeällä kankaalla.

Pidä ne myös poissa kirkkaasta auringonvalosta ja korkeista lämpötiloista, sillä ne saattavat vaikuttaa luonnonkumin väriin. Voit myös käyttää silikonipohjaista öljyä aika ajoin, kuten esim. silikonisuihke tai silikonipuikko, jotka on tarkoitettu kumisaappaille.

Päätimme ommella nauhan, koska se löystyy helposti. Mikäli nauha likaantuu, ompeleen voi leikata helposti, ja nauha on sen jälkeen helppo vetää silmukasta. Käytä tavallista pesuainetta ja pese se varovasti käsin.

Tilaus

Minulla on vaikeuksia tehdä tilausta verkkosivustollanne. Mitä voin tehdä?

Verkkosivustomme tukee yleisimpiä selaimia. Varmista, että käytössäsi on päivitetty versio. Huomaa, että jos käytät verkkoselaimen vanhempaa versiota, se ei ehkä ole yhteensopiva verkkosivustomme kanssa, jolloin kaikki toiminnot eivät toimi kunnolla.

1. Tyhjennä selaimesi välimuisti. Poista selaimesi asetuksista selaustiedot / tyhjennä välimuisti.

2. Kokeile toista selainta, jos verkkosivustomme ei tue käyttämääsi selainta.

3. Kokeile toista maksutapaa ja muista hyväksyä käyttöehtomme ennen kuin napsautat "Osta"-painiketta.

Onko verkosta tilaaminen turvallista?

Verkko-ostostesi turvaamiseksi käytämme SSL (Security Socket Layer) -tekniikkaa, yhtä turvallisimmista verkkokaupan tukijärjestelmistä, jonka avulla salaamme mahdollisesti arkaluonteiset tietosi, kuten nimesi ja osoitteesi, sekä erittäin arkaluonteiset tiedot, kuten luottokortin numeron.

Tietosi salataan siitä hetkestä, kun syötät ne järjestelmään, eikä arkaluonteisia tietojasi tallenneta yleiselle palvelimelle. Tämä tarkoittaa, että vaikka joku vieras osapuoli sattuisi sieppaamaan välillämme vaihdetun tiedon, sitä ei voi lukea.

SSL-teknologia mahdollistaa todentamisen, joka vahvistaa selaimellesi, että tietosi lähetetään oikealle palvelimelle. Salaustoiminto koodaa kaiken tiedon siten, että vain suojattu palvelin pystyy sen lukemaan. Tietosuojatoiminto tarkistaa vielä, ettei tietoja ole muutettu siirron aikana.

Onnistuiko tilaukseni?

Kun tilauksesi on hyväksytty, saat tiedoillasi varustetun tilausvahvistuksen sähköpostitse (tarkista myös roskapostikansiosi). Tilausvahvistus lähetetään kassalla antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos olet epävarma siitä, onko tilauksesti onnistunut, voit aina ottaa meihin yhteyttä soittamalla numeroon +46852228552tai lähettämällä s-postia osoitteeseen support@oddmolly.com.

Voinko tehdä muutoksia kassini sisältöön?

Verkkosivuston yläkulmassa on kassin kuva, pidä hiirtä kuvakkeen päällä ja napsauta "Kassa"-painiketta. Kohdasta "Tilauksesi" löydät kassissasi olevat tuotteet. Tuotteen nimen alla näkyy valittu väri ja koko.

Jos haluat

1. muuttaa määrää, napsauta "Määrä"-kohdassa olevaa numeroa ja kirjoita, kuinka monta kappaletta haluat ostaa. Paina Enter-näppäintä, niin loppusumma päivitetään.

2. Poistaaksesi tuotteen kassistasi kirjoita 0 kohtaan "Määrä" ja paina Enter-näppäintä tai napsauta vain tuotteen oikealla puolella olevaa X-symbolia, niin tuote poistetaan kassista.

3. Vaihtaaksesi koon sinun on poistettava valittu tuote kassistasi ja lisättävä kassiin haluamasi kokoinen tuote.

Kassiini lisäämä tuote katosi yhtäkkiä kassalla. Mitä tapahtui?

Teemme parhaamme, jotta varastomme olisi mahdollisimman ajan tasalla. Ostoskorissasi olevat tuotteet ovat sinulle varattuja siihen asti, kun ostotapahtuma on päätetty. Mikäli jotain suosittua tyyliä on saatavana vain rajoitetusti ja joku muu täydentää ostoksensa ennen sinua, tuote saattaa olla loppuunmyyty siirtyessäsi maksuvaiheeseen. Joten älä epäröi liian pitkään! Sinulla on aina 30 päivää aikaa palauttaa tuotteesi...

Voinko perua tilaukseni, kun se on valmis?

Kun tilaus on tehty, käsittelyprosessi alkaa välittömästi. Jos haluat perua tilauksesi, ota meihin välittömästi yhteyttä soittamalla numeroon +46852228552 tai lähettämällä s-postia osoitteeseen support@oddmolly.com ja teemme parhaamme auttaaksemme. Huomaa, että peruutukset ovat mahdollisia ainoastaan hyvin rajoitetun ajan sen jälkeen kun tilaus on tehty, joten emme voi taata, että peruutus onnistuu.

Alennusmyyntimme aikana emme voi peruuttaa mitään tilauksia.

Maksu

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Yhteistyössä Klarna Checkout -palvelun kanssa tarjoamme maksutavoiksi laskun, osamaksun, korttimaksun ja tilisiirron (Norjaa lukuun ottamatta) seuraavilla markkina-alueilla:
• Ruotsi
• Norja
• Suomi
• Saksa.


Kaikilla muilla markkina-alueilla hyväksymme seuraavat maksutavat:
• korttimaksu (MasterCard, VISA ja American Express)
• PayPal


Jos valitset maksutavaksi PayPalin, tilauksesi toimitetaan automaattisesti PayPal-tiliisi rekisteröityyn toimitusosoitteeseen. Lue lisää maksuehdoistamme.

Voinko käyttää verkossa ostamani lahjakortin missä tahansa Odd Molly -myymälässä?

Jos lahjakortti ostettiin verkosta, sen voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme.

Sain etusetelin/lahjakortin. Kuinka voin käyttää sen tilauksen yhteydessä?

Napsauta kassalla "Lisää etuseteli" -painiketta ja anna etusetelin koodi (lahjakorttiin kirjoitettu numeroista ja kirjaimista koostuva yhdistelmä). Napsauta "Lisää"-painiketta, niin näet, että etuseteli/lahjakortti käytetään tilauksesi yhteydessä.

Haluan lisätä etusetelin, mutta se ei onnistu. Miksi?

Varmista, että kassiisi lisätyt tuotteet täyttävät kaikki kyseistä etuseteliä koskevat kriteerit. Huomaa, että useimpia etuseteleitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, ja etusetelin voi lunastaa vain yhden kerran asiakasta kohti. Emme voi hyväksyä etuseteleitä jo tehtyihin tilauksiin.

Tilasin tuotteen, joka on nyt alennusmyynnissä. Voiko hintaa alentaa jälkikäteen?

Valitettavasti ei. Alennusmyyntimme ja kampanjamme ovat aina ennalta määriteltyjä ja kestävät rajoitetun ajan. Teemme aina parhaamme auttaaksemme asiakkaitamme erityyppisissä tiedusteluissa, mutta jos olet ostanut tuotteen tämän ajanjakson ulkopuolella, emme voi tarjota osahyvitystä.

Toimitus

Millainen toimituskäytäntönne on?

Tilauksia toimitetaan maanantaista perjantaihin lukuun ottamatta Ruotsin kalenteripyhiä. Toimitusaika Ruotsiin on arviolta 1–4 arkipäivää. Toimitusaika kaikkiin muihin maihin on arviolta 4–8 arkipäivää. Huomioi, että toimitusaika voi olla hieman tavallista pidempi alennusmyynnin aikana. Saat lisätietoja lukemalla toimitusehtomme.

Missä tilaukseni on?

Kun tilauksesi lähtee kuljetukseen, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen ja seurantanumeron, jonka avulla voit seurata lähetystäsi Internetissä. Voit seurata tilaustasi Schenkerin, Postnordin tai UPS:in kautta. Huomaa, että lähetysvahvistuksen saamisesta voi kulua 24 tuntia ennen kuin pystyt seuraamaan lähetystäsi.

Kuinka vastaanotan lähetykseni?

Ruotsi: Kun lähetyksesi on saapunut toimituspisteeseen, saat Schenkeriltä tai Postnordilta sähköpostitse ilmoituksen, jossa on paketin nouto-ohjeet. Älä unohda ottaa mukaan henkilöllisyystodistustasi. Jos sinulla on muuta kysyttävää toimituksesta, ota yhteyttä Schenkeriin numerossa +46 (8)-522 28540 tai Postnordiin numerossa +46 (0)771-33 33 10.

Kaikki muut maat: Pakettisi toimitetaan tilauksen yhteydessä antamaasi osoitteeseen. UPS:n yhteystiedot ovat sivustolla UPS. Valitse sivustolla oma maasi.

Saat lisätietoja lukemalla toimitusehtomme.

Voinko vaihtaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?

Tämä riippuu siitä, kuinka pitkällä käsittelyprosessissa tilauksesi on, mutta teemme parhaamme auttaaksemme sinua. Kun tilauksesi on lähetetty, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +46852228552 tai osoitteeseen support@oddmolly.com ja autamme sinua ohjaamaan pakettisi oikeaan osoitteeseen ottamalla yhteyttä valittuun toimittajaan. Ota valmiiksi esille tilausnumero ja oikea toimitusosoite.

Sain eri tuotteen kuin minkä tilasin. Mitä minun pitää tehdä?

Voi ei! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +46852228552 tai osoitteeseen support@oddmolly.com niin pian kuin mahdollista ja autamme sinua.

Sain viallisen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Teemme parhaamme lähettääksemme sinulle tuotteet, jotka ovat täydellisessä kunnossa. Jos sait vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, lähetä meille tuotteesta kuva, josta vika näkyy selkeästi. Selitä lisäksi, mistä ongelmassa on kyse. Lähetä kuva sähköpostiviestin liitteenä osoitteeseen support@oddmolly.com ja palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista. Valitus on tehtävä välittömästi, kun vika on havaittu. Hyväksymme ainoastaan valmistusvirheistä johtuvat valitukset. Käytössä vahingoittuneita vaatteita ei luokitella viallisiksi.

Jos hyväksymme valituksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse uuden palautuslomakkeen, joka sinun on lähetettävä meille viallisen tuotteen palautuksen yhteydessä. Älä käytä pakettisi mukana tullutta palautuslomaketta, joka on tarkoitettu yleisiä palautuksia varten. Vialliset tuotteet käsitellään erikseen.

Palautukset

Haluan vaihtaa tuotteen erikokoiseksi tai eriväriseksi. Miten minun on toimittava?

Odd Molly ei voi hallinnoida verkkokaupasta ostettujen tuotteiden vaihtoa. Palauta tilattu tuote noudattamalla yllä olevia ohjeita. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat hyvityksen sen maksutavan kautta, jota käytit oston yhteydessä. Jos haluat erikokoisen tai erivärisen tuotteen, tee uusi tilaus. Sinulla on aina 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi, mikäli et ole tyytyväinen uusiin tuotteisiisi.

Voinko palauttaa ostoksia Odd Molly -myymälöihin?

Voit palauttaa verkkomyymälästämme tilatun tuotteen mihin tahansa Ruotsin Odd Molly -myymälään (lukuun ottamatta Åhlénsia) 30 päivän sisällä sillä edellytyksellä, että tuote on alkuperäisessä kunnossa ja kaikki merkkilaput ovat edelleen kiinnitettyinä. Ota tilausvahvistus mukaan todistukseksi ostoksestasi. Saat palautuksen saman maksutavan kautta, jolla ostoksen alun perin teit.

Millainen palautuskäytäntönne on?

Voit palauttaa tilauksesi 30:n päivän sisällä tilauksesi vastaanottamisessa edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa eikä siitä ole irrotettu mitään merkkejä. Tuotteita ei saa käyttää, pestä tai muuttaa millään tavalla. Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautuksia, jotka eivät läpäise laadunvarmistustamme.

Lue lisää Palautukset-kohdasta.

Olen palauttanut tuotteen. Milloin saan hyvitykseni?

Hyvityksen saamiseen saattaa kulua 14 päivää tuotteesi palautuspäivästä laskettuna. Alennusmyynnin aikaan käsittelyaika saattaa olla muutaman päivän normaalia pidempi. Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat sähköpostitse automaattivahvistuksen.

Voinko lähettää eri tilausten tuotteita takaisin samassa paketissa?

Voit, mutta varmista, että sisällytät mukaan täsmälliset tiedot siitä, mihin tilauksiin palautettavat tuotteet kuuluvat. Huomaathan, että kustakin yksittäisestä tilauksesta on maksettava palautuskustannukset siinäkin tapauksessa, että lähetät useita tilauksia samassa paketissa.

Palautuskustannuksiin sisältyvät käsittely- ja hallintokulut, ei siis pelkästään kuljetuskustannukset. Lue lisää Palautukset-kohdasta.

Käytin lahjakortin / bonukseni tilaukseen, jonka haluaisin palauttaa. Millaisen hyvityksen saan?

Jos palautit koko tilaukseni, luomme etusetelin samalle summalle, jonka arvoinen lahjakorttisi / bonuksesi oli.

Voinko sovittaa bikinien alaosaa ja silti palauttaa sen?

Voit palauttaa bikinien alaosan, mikäli se on alkuperäisessä kunnossa eikä mitään merkkejä tai suojamuovia ole irrotettu. Tuotteita ei saa käyttää, pestä tai muuttaa millään tavalla.

Mikä on alusvaatteita koskeva palautuskäytäntönne?

Sinulla on aina 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Tämä koskee myös alusvaatteita sillä edellytyksellä, että pakkaus on sinetöity ja alkuperäisessä kunnossa. Hygieniasyistä pidätämme oikeuden hylätä kaikki palautukset, joissa sinetti on rikki.

Odd Molly -klubi

En pysty kirjautumaan tililleni. Kuinka saan uuden salasanan?

Napsauta verkkosivustomme yläreunassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja napsauta ”Unohtuiko salasana?” -painiketta. Anna tilillesi rekisteröimäsi sähköpostiosoite, niin saat linkin sisältävän sähköpostiviestin. Napsauta linkkiä (tai avaa linkki uudessa ikkunassa) ja anna uusi salasana. Tätä linkkiä voidaan käyttää vain kerran. Mikäli salasanan uudelleen asettaminen ei onnistu, sinun täytyy pyytää uusi sähköposti.

Miten voin hyödyntää bonukseni?

1. Kirjaudu sisään tilillesi sähköpostiosoitteellasi.

2. Lisää tuotteet kassiisi ja siirry kassalle.

3. Napsauta ”Lisää etuseteli” -painiketta ja anna 12-merkkinen koodi (löydät sen bonuksesi viivakoodin alta).

4. Napsauta ”Lisää”-painiketta, ja alennuksesi tulee näkyviin loppusumman yläpuolelle.

Kuinka perun uutiskirjeen tilauksen?

Vieritä sivua uutiskirjeen alareunaan ja napsauta linkkiä, jonka avulla voit perua tilauksen.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software