Odd Mollyn verkkokauppamyymälässä käytetään evästeitä sivuston parantamiseksi. Analyyttiset evästeet on jo otettu käyttöön. Lue lisää evästeistä ja niiden hallinnasta yksityisyydensuojasta ja tietoturvasta.

MID SEASON SALE IS ON!
päivää,
tuntia,
minuuttia,
sekuntia

Palautus & vaihto

Palautukset

Voit palauttaa tilauksesi (myös alennetut tuotteet) 30 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa eikä siitä ole irrotettu mitään merkkejä. Tuotteen on oltava moitteettomassa kunnossa, käyttämätön ja pesemätön, eikä siinä saa olla minkäänlaisia muutoksia alkuperäiseen nähden. Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautuksia, jotka eivät läpäise laadunvarmistustamme.

Palautus

Palautuskulut koskevat kaikkia palautuksia, ja ne vähennetään sinulle hyvitettävästä summasta. Kustakin yksittäisestä tilauksesta on maksettava omat palautuskulunsa siinäkin tapauksessa, että lähetät useita tilauksia samassa paketissa. Saat hyvityksen sen maksutavan kautta, jota käytit oston yhteydessä. Hyvityksen saamiseen saattaa kulua 14 päivää tuotteesi palautuspäivästä laskettuna. Huomaathan, että alennusmyynnin aikaan tämä saattaa kestää muutaman päivän pidempään. Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat sähköpostitse automaattivahvistuksen.

Käytä palautuslomakettamme

Suosittelemme, että käytät pakettisi mukana toimitettua palautuslomaketta. Näin voimme seurata pakettisi kulkua siihen asti, että se on saapunut varastollemme. On epätodennäköistä, että paketti katoaisi tai vahingoittuisi matkalla, mutta mikäli näin kävisi, saisit palautuslomakkeen ansiosta silti hyvityksen. Jos et saanut pakettisi mukana palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lähetämme sen sinulle.

Odd Molly ei ole vastuussa mistään sellaisesta paketista, joka lähetetään varustettuna jollakin muulla kuin meiltä saadulla palautuslomakkeella. Jos käytät jotakin muuta kuljetuspalvelua, olet itse vastuussa paketista ja sen sisältämistä tuotteista siihen asti, kun se saapuu varastollemme. Jos lähetät palautuksesi jonkin muun kuljetuspalvelun kautta, kerro asiasta etukäteen asiakaspalvelullemme osoitteeseen support@oddmolly.com. Muista kertoa oikeat tiedot siitä minkä tilauksen palautat ja mitkä tuotteet palautukseen kuuluvat.

Palautusohjeet

Ruotsi
1. Pakkaa tuote sen alkuperäiseen pakkaukseen.
2. Täytä palautuslomake ja pane se pakkaukseen.
3. Kiinnitä palautusetiketti pakkauksen päälle.
4. Palauta paketti Schenker/Postnord-toimipisteeseen.
5. Pyydä lähetystunnuksen sisältävä kuitti, joka on palautustodisteesi.

Muut maat
1. Pakkaa tuote sen alkuperäiseen pakkaukseen.
2. Täytä palautuslomake ja pane se pakkaukseen.
3. Kiinnitä palautusetiketti pakkauksen päälle.
4. Käy UPS:n sivustolla, napsauta kohtaa ”UPS Global” ja valitse oma maasi.
5. Soita UPS:n asiakaspalveluun ja sovi noutoaika.
6. Pyydä lähetystunnuksen sisältävä kuitti, joka on palautustodisteesi.

Tärkeää tietoa EU:n ulkopuolisista maista käsin asioiville

Täytä kolme tavarapalautusten Proforma-laskua, jotka olet saanut paketissasi. Ota talteen seurantanumero (kirjoitettu palautuslomakkeeseen), jotta voisit saat hyvityksen myyntiverosta ja tullimaksusta.

Ota yhteys UPS:n paikalliseen toimipisteeseen, jotta saat tulliselvitysnumeron. Henkilökunta pyytää sinua esittämään seurantanumeron. Kun olet saanut tulliselvitysnumeron, ota yhteys maasi tullilaitokseen.

Palautuskustannukset

Ruotsi: 39 SEK
Tanska: 75 DKK
Yhdistynyt kuningaskunta ja Mansaari: 8 GBP
EU-maat ja Monaco: 10 EUR
Norja: 150 NOK ei sis. ALV
Sveitsi: CHF 30 ei sis. ALV
Ahvenanmaa: 10 EUR ei sis. ALV
Färsaaret: 75 DKK ei sis. ALV
Jersey, Guernsey ja Gibraltar: 8 GBP ei sis. ALV
Andorra, San Marino: 10 EUR ei sis. ALV
Yhdysvallat: 35 USD ei sis. ALV
Kanada: 35 CAD, ei sisällä ALV
Australia: 40 AUD, ei sisällä ALV

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – olemme valmiina auttamaan: support@oddmolly.com tai +46852228552

Vaihdot

Odd Molly ei voi hallinnoida verkkokaupasta ostettujen tuotteiden vaihtoa. Palauta tilattu tuote noudattamalla yllä olevia ohjeita. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat hyvityksen sen maksutavan kautta, jota käytit oston yhteydessä. Jos haluat erikokoisen tai erivärisen tuotteen, tee uusi tilaus.

ILMAISET PALAUTUKSET MYYMÄLÄÄN

Voit palauttaa verkkomyymälästämme tilatun tuotteen mihin tahansa Ruotsin Odd Molly -myymälään (lukuun ottamatta Åhlénsia) 30 päivän sisällä. Ota tilausvahvistus mukaan todistukseksi ostoksestasi. Saat palautuksen saman maksutavan kautta, jolla ostoksen alun perin teit.

Vialliset tuotteet

Teemme parhaamme lähettääksemme sinulle tuotteet, jotka ovat täydellisessä kunnossa. Jos kuitenkin sait vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, lähetä meille kuva tuotteesta, jotta näemme vian selkeästi, ja selosta, mistä viassa on kyse. Lähetä kuva sähköpostiviestin liitteenä osoitteeseen support@oddmolly.com ja palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista. Vaatimus tulee tehdä heti vian havaittuasi kohtuullisen ajan sisällä. Hyväksymme ainoastaan valmistusvirheistä johtuvat valitukset. Käytössä vahingoittuneita vaatteita ei luokitella viallisiksi. Pystymme käsittelemään ainoastaan sellaisia viallisia tuotteita, jotka on tilattu ja ostettu verkkokaupastamme.

Jos hyväksymme valituksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse uuden palautuslomakkeen, joka sinun on lähetettävä meille viallisen tuotteen palautuksen yhteydessä. Älä käytä pakettisi mukana tullutta palautuslomaketta, joka on tarkoitettu yleisiä palautuksia varten. Vialliset tuotteet käsitellään erikseen.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software