Odd Mollyn verkkokauppamyymälässä käytetään evästeitä sivuston parantamiseksi. Analyyttiset evästeet on jo otettu käyttöön. Lue lisää evästeistä ja niiden hallinnasta yksityisyydensuojasta ja tietoturvasta.

MID SEASON SALE IS ON!
päivää,
tuntia,
minuuttia,
sekuntia

Maksu & toimitus

Maksuehdot

In collaboration with Klarna Checkout we offer invoice payment, part payment, card payment and wire transfer (excluding Norway) for the following markets:
* Sweden
* Norway
* Finland
* Germany

For all other markets, we accept the following payment methods:
* Card payment (Mastercard, VISA och American Express)
* Paypal

When entering your personal information, you will be identified in Klarna Checkout and see the available payment methods. Regardless of which payment method you choose, Klarna or any of their partners are fully responsible for the transaction. If you should have any questions about your payment we ask you to first and foremost contact Klarna at +46 8 120 120 10 or through their customer service below.
Customer service Sweden, press here.
Customer service Norway, press here.
Customer service Finland, press here.
Customer service Germany, press here.

Kaikki luotto- ja pankkikortit tarkistetaan ja hyväksytään sekä meidän että kortin myöntäjän toimesta turvallisuussyistä ja petosten estämiseksi.

Lasku

Your invoice will be created as soon as your order leaves our warehouse. The payment terms are 14 days on the standard invoice, with no additional invoice fee. Your invoice will be sent to the e-mail address you enter at the checkout. If you choose a campaign invoice the invoice fee stated in the checkout will be applied.

A credit check is not required through Klarna Checkout, this is only done if required depending on which payment method you have chosen. Credit checks made by Klarna does not affect your credibility and cannot be seen through other institutions that require credit checks about you, e.g. banks.

If you send any items in return you can postpone the due date on your invoice through My Klarna. Your invoice will be adjusted or cancelled depending on whether you make a partial or full return.

Toimitusehdot

Verkkokauppa toimii maanantaista perjantaihin lukuun ottamatta Ruotsin kalenteripyhiä. Tällä hetkellä voimme ottaa vastaan tilauksia kaikista EU-maista (lukuun ottamatta Tšekkiä ja Slovakiaa), Mansaarelta, Monacosta, Norjasta, Sveitsistä, Ahvenanmaalta, Färsaarilta, Jerseystä, Guernseystä, Gibraltarilta, San Marinosta, Andorrasta, Yhdysvalloista, Kanadasta ja Australiasta. Toivomme, että pääsemme lähiaikoina toimittamaan tuotteitamme myös muihin maihin.

Maasi arvioidut toimitusajat näkyvät alla. Huomaathan, että toimitusaika on viitteellinen, emmekä ota vastuuta mahdollisista kuljetuksen aikaisista viivästyksistä. Alennusmyyntimme aikaan toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi. Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jossa mainitun seurantanumeron avulla voit seurata tilaustasi.

Kaikki tilaukset toimitetaan ilmaisena vakiotoimituksena.

Maa Toimitusaika Kuljetusmaksu
SE 1–4 arkipäivää Ilmainen
DK 4–7 työpäivää Ilmainen
UK, IM 4–7 työpäivää Ilmainen
EU, MC 4–7 työpäivää Ilmainen
NO 4–7 työpäivää Ilmainen
CH 4–7 työpäivää Ilmainen
AX 4–7 työpäivää Ilmainen
FO 4–7 työpäivää Ilmainen
JE 4–7 työpäivää Ilmainen
GG 4–7 työpäivää Ilmainen
GI 4–7 työpäivää Ilmainen
SM 4–7 työpäivää Ilmainen
AD 4–7 työpäivää Ilmainen
Yhdysvallat ja Kanada 4–7 työpäivää Ilmainen
AUS 6–8 työpäivää Ilmainen

Ruotsi

Kaikki tilaukset toimitetaan Schenkerin tai Postnordin kautta, ja paketit toimitetaan johonkin niiden toimipisteistä. Saat heiltä ilmoituksen, joka sisältää pakettisi nouto-ohjeet. Älä unohda ottaa mukaan henkilöllisyystodistustasi. Pakettiasi säilytetään toimipisteessä 4 viikon ajan (Schenker) ja 2 viikon ajan (Postnord). Määräajassa noutamatta jääneet paketit toimitetaan takaisin Odd Mollylle. Palautuskulut ovat sinun vastuullasi.

Jos et pysty noutamaan pakettia, joku muu voi noutaa sen puolestasi. Pakettia noutaessaan toisen henkilön on esitettävä oman henkilökorttinsa lisäksi sinun henkilökorttisi.

EU-maat mukaan lukien Ahvenanmaa, Monaco ja Mansaari

Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:n välityksellä. Jos et ole paikalla vastaanottamassa pakettia, UPS jättää viestin, ja pakettia säilytetään sen jälkeen paikallisessa UPS:n toimipisteessä. Ota yhteyttä UPS:iin sopiaksesi uusi toimitusaika. UPS:n yhteystiedot löytyvät UPS:n sivustolta. Valitse sivustolla oma maasi.

EU:n ulkopuoliset maat

Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:n välityksellä. Jollei maksuvaiheessa toisin mainita, verkkokaupassa näkyvillä olevat hinnat eivät sisällä veroja eikä ALV:ia. Tilauksiin voivat vaikuttaa paikalliset verot, UPS:n provisio ja/tai tuontitullit, jotka paikallinen tulliviranomainen määrittää.

Kun tilauksesi Sveitsiin on toimitettu, saat UPS:n laskun 10 päivän sisällä. Kanadasta tilattaessa sinun on maksettava tullimaksu ja vero ennen kuin UPS toimittaa tilauksen sinulle. Lopulliset kustannukset sisältävät maassasi kannettavan veron sekä yksittäisistä tuotteistasi perittävän tullimaksun. Kaikki tilaukset toimitetaan UPS:n kautta, ja pakettisi toimitetaan kassalla antamaasi osoitteeseen.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software